Zakaj "KRASILNI RAZBOR"?

Moj spletnik je posvečen mojemu očetu Ivanu Razboršku, krasilnem umetniku (1924-1998), katerega ustvarjalno bogata in izvirna krasilna zapuščina živi naprej in predstavlja neizčrpen navdih za moje lastno krasilno ustvarjanje, katerega razbor je predstavljen tukaj (celotna vsebina spletnika je moje avtorsko delo).
Celotni krasilni opus Ivana Razborška je zasebna zbirka, katere lastnici sva Eva in Maja Razboršek.

Zakaj "KRASILNI RAZBOR"?

Moja sestra Maja Razboršek je pred leti izdala čudovito pesniško zbirko z naslovom "PRETANJENI RAZBOR", v katerem je na duhovit način povezala izraz RAZBOR (IZBOR) z našim priimkom RAZBORŠEK. Ko sem izbirala naslov za spletnik, sem jo poprosila, če lahko uporabim to njeno domislico. Naslov "KRASILNI RAZBOR" je torej povezava med očetovo krasilno umetnostjo - KRASILNI - in našim priimkom - RAZBOR - ter vsebino spletnika, ki predstavlja IZBOR očetovega in mojega krasilnega ustvarjanja.
Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

torek, 20. december 2011

Obramba pred srakami z interneta

Na slikah tega bloga sem poskusila Firefoxovo aplikacijo "Who stole my pictures" in že po nekaj poskusih našla kar nekaj zanimivih primerov odtujitve mojih slik, tudi s tega bloga. Na tem področju sem zelo občutljiva (moje delo - moja pravica), morda bo kdo rekel preobčutljiva, a ta česa podobnega še ni doživel ali pa to sam počne.
Sklenila sem, da bom vse slike na tem blogu spremenila - resolucija bo striktno 72 dpi, velikost slik najmanšja možna, da se bo še kaj videlo, prav tako bom občutno znižala kvaliteto slik in seveda vsako "okrasila" z vodnim znakom "watermark" oziroma logotipom. Od sedaj bom tudi presneto razmislila, kaj bom sploh objavila.
Mislite si, kar si hočete, to je moj blog in lahko počnem, kar hočem.

Moj blog ni zastonjkarski diskont za ljudi brez lastnih ustvarjalnih sposobnosti. 

Rada delim svoje navdušenje in sposobnost ustvarjanja na krasilnih ustvarjalnicah, občasno celo brezplačnih, in tudi drugače.

A moja odločitev je kje, kdaj in kaj!

2 komentarja:

Vladuška pravi ...

O, tole pa je odličen dodatek, tale programček, sem si ga morala kar inštalirati. Ja, povsem te razumem in v preteklosti sem imela že borbe glede tega z znanim slovenskim častnikom in na koncu so mi plačali fotografijo. Sem pa ravno danes bila tudi pozitivno presenečena, ko so mi iz enega drugega časopila pisali in vprašali za dovoljenje. Prav iz razlogov, ki jih navajaš imam jaz že od vsega začetka watermark, s tem da sem zdaj naredila še daljšega in večjega in ga ponavadi postavim tako, da je težko fotografijo odrezat smiselno. Drugače pa tudi mene te stvari tako razjezijo, da je kaj. Jaz te popolnoma podpiram.

Želim ti lepe przanike.

Eva Razboršek pravi ...

Hvala za voščilo! Želim ti vse vse dobro v 2012! Veliko idej in časa za ustvarjanje! vesele praznike!
Tudi jaz imam na slikah napis (očitno res preveč diskretnega, pripravljam prav motečega)- pa so eno mojo risbo metuljev prekopirali in obrezali in tako napis odrezali in objavili(programček jo je vseeno našel!). Vsaj vir - link - je potrebno dodati, najbolj pravilno pa je predhodno vprašati za dovoljenje za uporabo.
O tvoji zadevi sem brala na tvojem blogu - važno je vztrajati, če si topogledno "tečen" oziroma "zatežen", se te vsaj kak tovrsten lopov v prihodnje ognje, da nima problemov. Zanimivo, kako se nekateri mirno "kitijo s tujim perjem". Jaz jih najprej prijateljsko opozorim, morda jim manjka le malo vzgoje.
Programček je zelo OK, sem ga že praktično uporabila in dosegla kar nekaj umikov mojih risb (doma in po svetu), odvzetih brez dovoljenja.
Žal - raje bi v miru ustvarjala in se na internetu ustvarjalno družila in spoznavala ustvarjalnost drugih ljudi, kot si tudi ti.
Še enkrat - vesele praznike!

KOPIRANJE JE PREPOVEDANO! USTVARJALNOST JE ZAŽELENA!

Klikni! Click on!

............ Klikni! Click on!