Zakaj "KRASILNI RAZBOR"?

Moj spletnik je posvečen mojemu očetu Ivanu Razboršku, krasilnem umetniku (1924-1998), katerega ustvarjalno bogata in izvirna krasilna zapuščina živi naprej in predstavlja neizčrpen navdih za moje lastno krasilno ustvarjanje, katerega razbor je predstavljen tukaj (celotna vsebina spletnika je moje avtorsko delo).
Celotni krasilni opus Ivana Razborška je zasebna zbirka, katere lastnici sva Eva in Maja Razboršek.

Zakaj "KRASILNI RAZBOR"?

Moja sestra Maja Razboršek je pred leti izdala čudovito pesniško zbirko z naslovom "PRETANJENI RAZBOR", v katerem je na duhovit način povezala izraz RAZBOR (IZBOR) z našim priimkom RAZBORŠEK. Ko sem izbirala naslov za spletnik, sem jo poprosila, če lahko uporabim to njeno domislico. Naslov "KRASILNI RAZBOR" je torej povezava med očetovo krasilno umetnostjo - KRASILNI - in našim priimkom - RAZBOR - ter vsebino spletnika, ki predstavlja IZBOR očetovega in mojega krasilnega ustvarjanja.
Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

sreda, 27. april 2011

Pomladno ustvarjanje iz papirja ...

Na vseh področjih se govori (predvsem govori) o ekologiji in recikliranju, pa bom predstavila tudi moj prispevček k tej temi. Nič novega ni, da se da  ustvarjati tudi iz odpadnega materiala. S sestro sva to počeli že pred davnimi leti prejšnjega tisočletja, ko to še ni bilo tako "in" kot je danes. Rezultate objavim kdaj drugič.

Pa ostanimo v tem tisočletju! Na zadnjem seminarju "Praznično krasilno ustvarjanje - pomlad in poletje" smo se poigrale tudi z ustvarjanjem iz odpadnega papirja. Med drugim smo izdelale tudi obesek ali okrasek v obliki srca in stiliziran tulipan, ki sta objavljena na spodnjih slikah.


Stiliziran tulipan iz papirja, krasilni razbor 2011
Stilizirano srce iz papirja, obesek / okrasek, krasilni razbor 2011

2 komentarja:

Vladuška pravi ...

Nekaj drugačnega in zanimivega. To bi lahko rekla tako za pirhe, kot za ta dva reciklirana izdelka. Sploh pirh me je zelo pritegnil.

Eva Razboršek pravi ...

Lep pomladni pozdrav!
Možnosti ustvarjanje iz papirja so neomejene. Če pogledaš po internetu, najdeš skulpture, pohištvo, nakit in še in še - vse iz papirja!
Mene je prav zasvojilo ustvarjanje iz papirja, recikliranje in podobno.
Upam, da bom navdušila še koga, zato bom v prihodnje objavila še kakšno "stvaritev" iz papirja.
Pirh je okrašen s svitki papirja iz revij.
Vse dobro! Eva
P.s. = zelo rada obiščem oba tvoja bloga, ki sta polna ustvarjalnosti!

KOPIRANJE JE PREPOVEDANO! USTVARJALNOST JE ZAŽELENA!

Klikni! Click on!

............ Klikni! Click on!